به فرتاک طب خوش آمدید

ما یک قدم جلوتر از نوآوری در زمینه کیت های تشخیص سریع هستیم
plant-milk.jpg

ما چه کسی هستیم؟

فرتاک طب یک شرکت بیوتکنولوژی است که کیت سنجش جریان جانبی (LFA) را برای جلوگیری از پایان یافتن باقی مانده های آنتی بیوتیک به محصولات شیر تولید می کند.
هدف ما اطمینان از کیفیت بالای دفتر خاطرات و بهبود ایمنی لبنیات با راه حل های غربالگری برای تشخیص آنتی بیوتیک ها در صنایع لبنی است.
محصولات ما سریع، حساس، قابل اعتماد، قوی، کاربر پسند، مقرون به صرفه هستند و می توانند گروه های مختلف آنتی بیوتیک ها مانند بتالاکتام ها، تتراسایکلین ها و سولفونامیدها را در شیر شناسایی کنند.

Learn more
Milk-minus-the-cows-Meet-the-Singapore-start-up-using-stem-cells-to-make-milk-1.jpg

ما از کجا آمدیم

شرکت ما از یک بخش تحقیقاتی در ایران است. فرتاک طب در سال 1400 تأسیس شد. ما هرگز از نوآوری و توسعه راه حل های آزمایش سریع برای امنیت غذایی، به منظور برآورده کردن انتظارات مصرف کنندگان، دست برنداشتیم. به لطف رشد قوی و گسترش جهانی، فرتاک طب به یک بازیگر اصلی در توسعه فناوری های پیشرفته برای محافظت بهتر از مصرف کنندگان تبدیل شده است.

Learn more
Tebio-Box-Twin-Tebio-all-1-scaled.jpg

محصولات فرتاک طب

غذاها ممکن است حاوی عوامل خطرناک یا آلاینده هایی باشند که بر سلامت افراد تأثیر می گذارد. بنابراین، بسیاری از کشورها استانداردها و روش هایی را برای تنظیم ایمنی مواد غذایی به منظور کنترل بهتر خطرات ایجاد کرده اند.

ما کیت‌های آزمایشی تولید می‌کنیم که مشتریانمان برای کنترل کیفیت غذای تولیدی از آن استفاده می‌کنند

Learn more

سرمایه مورد نیاز

  • مواد اولیه و سرمایه در گردش
  • تحقیق، توسعه و بازاریابی
  • نیروی انسانی

در حال حاضر مشتریان ما لبنیات، مراکز توزیع شیر، مزارع و آزمایشگاه های مرجع مواد غذایی هستند